Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
Έναρξη εαρινού εξαμήνου 10/2/2020 και λήξη 29/5/2020
Συντομογραφίες Αιθουσών Διδασκαλίας: ΑΙ1: ΑΙΘΟΥΣΑ ΙΣΟΓΕΙΟ 01 , ΑΙ5: ΑΙΘΟΥΣΑ ΙΣΟΓΕΙΟ 05 , Α1M: ΑΙΘΟΥΣΑ ΜΕΓΑΛΗ 1ου ΟΡ. , Α407: ΑΙΘΟΥΣΑ 407 4ος , ΑΥΛ1: ΑΙΘΟΥΣΑ ΥΠΟΓΕΙΟ ΛΥΟΜΕΝΟ 01 , ΑΥΛ4: ΑΙΘΟΥΣΑ ΥΠΟΓΕΙΟ ΛΥΟΜΕΝΟ 4 , ΑΙΛ2: ΑΙΘΟΥΣΑ ΙΣΟΓΕΙΟ ΛΥΟΜΕΝΟ 2 , Α101: ΑΙΘΟΥΣΑ 101 1ος
Πρόγραμμα Διδασκαλίας Μαθημάτων Α Εξαμήνου (χειμερινό) 2019-2020 | έκτακτη διδασκαλία | ||||||
Κωδικός/Μάθημα | Δευτέρα | Τρίτη | Τετάρτη | Πέμπτη | Παρασκευή | Σαββάτο | Κυριακή |
Α01 Κριτική Θεώρηση και Ανάλυση των Βασικών Παιδαγωγικών Θεωριών και Θεωριών Μάθησης. | 18.30-21.00 Αίθ.101 |
||||||
Α02 Βασικές Αρχές της Βιωματικής Εκπαίδευσης: Η Θεωρία. | |||||||
Α03 Θεατροπαιδαγωγική ως Διδακτικό και Ερευνητικό Εργαλείο στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. | 14/10,21/10 18.30-21.00 Αίθ.407 |
13/10,20/10 10.00-18.00 Αίθ. ΑΥΛ4 |
|||||
Α04 Το Βασικό Θεωρητικό, Φιλοσοφικό, Μεθοδολογικό και Εννοιολογικό Πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. | 18.30-21.00 Αίθ.101 |
||||||
Α05 Οικολογία και Κοινωνική Αλληλέγγυα Οικονομία: Συνεταιριστική Διαχείριση των Απορριμμάτων, του Νερού, της Τροφής, της Ενέργειας. | 18.30-21.00 Αίθ.101 |
Πρόγραμμα Διδασκαλιας Μαθημάτων Β Εξαμήνου (εαρινό) 2019-2020 | έκτακτη διδασκαλία | ||||||
Κωδικός/Μάθημα | Δευτέρα | Τρίτη | Τετάρτη | Πέμπτη | Παρασκευή | Σαββάτο | Κυριακή |
Β01 Κριτική Παιδαγωγική: Θεωρία και Πράξη | 22/2/2020 7/3/2020 13.00-17.00 |
||||||
Β02 Βασικές Θεωρίες Οικολογίας και η Προβληματική της Ανθρώπινης Οικολογίας | 18.30-21.00 Αίθ ΑΥΛ1 |
||||||
Β03 Περιβαλλοντική Φιλοσοφία, Περιβαλλοντική Ηθική και Εκπαίδευση Αξιών | 18.30-21.00 Αίθ. ΑΥΛ1 |
||||||
Β04 Ποσοτικές και Ποιοτικές Μέθοδοι Ανάλυσης Ερευνητικών Δεδομένων | 18.30-21.00 Αίθ. ΑΥΛ1 |
Πρόγραμμα Διδασκαλιας Μαθημάτων Γ Εξάμήνου (χειμερινό) 2019-2020 | έκτακτη διδασκαλία | ||||||
Κωδικός/Μάθημα | Δευτέρα | Τρίτη | Τετάρτη | Πέμπτη | Παρασκευή | Σαββάτο | Κυριακή |
Γ01 Βιολογία και Περιβάλλον | - | - | - | - | - | ||
Γ02 Πρακτική Άσκηση | - | - | - | - | - | ||
Γ03 Εμψύχωση Ομάδων Βιωματικής Εκπαίδευσης | - | - | - | - | - | ||