ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ του ΔΜΠΣ  «Εκπαίδευση για την Αειφορία-Επιστήμες της Αγωγής»                    

Παρακαλούνται οι υποψήφιες/οι για το Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Εκπαίδευση για την Αειφορία-Επιστήμες της Αγωγής» που έχουν ήδη το δίπλωμα Proficiency καθώς και οι επιτυχούσες/όντες της εξέτασης στην αγγλική γλώσσα που διεξήχθη στις 15-5-2019 (σας έχει σταλεί σχετικό email ενημέρωσης στις 5/6/2019) να συγγράψουν ΔΥΟ πραγματείες για ΔΥΟ διαφορετικά θέματα (ένα περιβαλλοντικό και ένα παιδαγωγικό), οι «εκφωνήσεις» των οποίων έχουν ως εξής:

ΘΕΜΑ   Α    (ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ)
«Καταναλωτισμός : ευλογία ή κατάρα;»
Να αναπτύξετε τις  διαστάσεις του ζητήματος του καταναλωτισμού στο δυτικό κόσμο, όσο πιο ολιστικά μπορείτε και τεκμηριώνοντας την άποψή σας.

 ΘΕΜΑ   Β     (ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ)
Διαβάστε το πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Καταναλωτισμός και περιβάλλον: τα κινητά τηλέφωνα» στο παρακάτω
site
https://www.kpe-thess.gr/download/ekdoseis/ekpaideytiko_yliko/kinita.pdf  
και απαντήστε στις παρακάτω 5 ερωτήσεις (Προς διευκόλυνσή σας, το αρχείο αυτό επισυνάπτεται  μαζί με το ενημερωτικό email που  σας αποστέλλεται):

1. Ποιά από τις τρεις βασικές θεωρίες μάθησης (συμπεριφορισμός, εποικοδομισμός, κοινωνικοπολιτισμική) θεωρείτε ότι είναι κυρίαρχη στην προτεινόμενη δομή, μεθοδολογία και περιεχόμενα του προγράμματος. Τεκμηριώστε τις απαντήσεις σας με συγκεκριμένες διατυπώσεις (σε εισαγωγικά) και αναφορά σε συγκεκριμένες σελίδες του κειμένου.

2. Παρόλο που ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην εφαρμογή του προγράμματος δεν περιγράφεται ρητά στο πρόγραμμα, εσείς ποιος διαβλέπεται ότι είναι; Τεκμηριώστε τις απαντήσεις σας με συγκεκριμένες διατυπώσεις (σε εισαγωγικά) και αναφορά σε συγκεκριμένες σελίδες του κειμένου. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού θα πρέπει να συνδεθεί με τις τρεις προαναφερθείσες θεωρίες μάθησης.

3. Ποια είναι η κατανομή των διδακτικών στόχων του προγράμματος με βάση την ταξινόμηση του Bloom (γνωστικοί, συναισθηματικοί, ψυχοκινητικοί); Την κρίνετε ικανοποιητική; Τεκμηριώστε τις απαντήσεις σας με συγκεκριμένες διατυπώσεις (σε εισαγωγικά) και αναφορά σε συγκεκριμένες σελίδες του κειμένου.

4. Κατά πόσο καλύπτει το πρόγραμμα τους βασικούς πυλώνες της αειφορίας (κοινωνία, οικονομία, περιβάλλον); Τεκμηριώστε τις απαντήσεις σας με συγκεκριμένες διατυπώσεις και αναφορά σε συγκεκριμένες σελίδες (σε εισαγωγικά) του κειμένου.

5. Ποιους από τους 17 στόχους και υποστόχους της αειφορίας, όπως αυτοί έχουν οριστεί από την UNESCO (2015), καλύπτει το πρόγραμμα;  Τεκμηριώστε τις απαντήσεις σας με συγκεκριμένες διατυπώσεις και αναφορά σε συγκεκριμένες σελίδες (σε εισαγωγικά) του κειμένου.

(Δείτε: https://www.unric.org/el/index.php?option=com_content&view=category&layo... & http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=927&language=el-GR)

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ & ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ
Παρακαλούμε να αποθηκεύσετε τα δυο θέματα (περιβαλλοντικό και παιδαγωγικό) σε ΔΥΟ διαφορετικά αρχεία PDF και να τα ονομάσετε σύμφωνα με το ονοματεπώνυμό σας, χρησιμοποιώντας κεφαλαίους λατινικούς χαρακτήρες όπως τα παραδείγματα που ακολουθούν:

PEDAGOGIKO THEMA_PAPADOPOULOS GIORGIOS

PERIVALONTIKO THEMA_SIMEONIDOU ELENI

ΜΗΝ γράψετε μέσα στα αρχεία το όνομα ή άλλα στοιχεία σας. Μετά την ολοκλήρωση της κατάθεσης όλων των εργασιών, για την εξασφάλιση της ανωνυμίας των απαντήσεων, η Γραμματεία θα κωδικοποιήσει τις ονομασίες των αρχείων και στη συνέχεια θα αποστείλει τα αρχεία αυτά στους/στις  αξιολογητές/τριες.

Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη σας ότι όλα τα αρχεία θα ελεγχθούν από το λογισμικό ανίχνευσης αντιγραφής και λογοκλοπής Turnitin.
To
email στο οποίο θα καταθέσετε τις εργασίες σας είναι:

msc-aeiforia@nured.auth.gr

 Ως θέμα του email να αναγραφεί «γραπτή εργασία για το Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Εκπαίδευση για την Αειφορία-Επιστήμες της Αγωγής»  

Η προθεσμία μέσα στην οποία οφείλετε να στείλετε τις εργασίες σας λήγει την Πέμπτη 13 Ιουνίου στις 12 το μεσημέρι (12.00). ΔΕΝ γίνονται δεκτές εκπρόθεσμες εργασίες.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ

  1. Χρησιμοποιήστε γραμματοσειρά Times New Roman, μέγεθος 12pt, με διάστιχο τουλάχιστον 1.5 ανάμεσα στις γραμμές.
  2. Για τη βιβλιογραφία/αναφορές, ακολουθήστε το στυλ της APA.
  3. Παρακαλούμε να αναπτύξετε το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΘΕΜΑ σε έκταση όχι μεγαλύτερη των 1500 λέξεων. Στον αριθμό αυτό ΔΕΝ συμπεριλαμβάνεται η  βιβλιογραφία.
  4. Για την αξιολόγηση του ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ θέματος θα ληφθεί υπόψιν η  παρουσίαση της ολιστικότητας του περιβάλλοντος, της πολυπλοκότητας των  περιβαλλοντικών ζητημάτων (σχέσεις αλληλοεξάρτησης και αλληλοσύνδεσης). Επίσης η τεκμηρίωση των απόψεων που παρατίθενται, οι οποίες θα πρέπει να είναι προσωπική σύνθεση (και όχι πιστή μεταφορά κειμένων άλλων συγγραφέων). Τέλος, η σαφήνεια και η επιστημονική συγκρότηση του λόγου.
  5. Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις του ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ θέματος δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν τις 1.500 λέξεις (στο σύνολο των ερωτήσεων και όχι για κάθε μία από αυτές). Στον αριθμό αυτό ΔΕΝ συμπεριλαμβάνεται η βιβλιογραφία.
  6. Για την αξιολόγηση του ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ θέματος, τεκμηριωμένες απαντήσεις θεωρούνται οι απαντήσεις όπου γίνεται σαφής η κριτική σκέψη και ο λόγος των υποψηφίων. Παρακαλούμε μην κάνετε απλή αντιγραφή προτάσεων/φράσεων του κειμένου που έχει δοθεί προς επεξεργασία, χωρίς το είδος της τεκμηρίωσης που αναφέρεται νωρίτερα (σαφής και κριτική σκέψη). Οι «συγκεκριμένες διατυπώσεις (σε εισαγωγικά) και αναφορά σε συγκεκριμένες σελίδες του κειμένου» ζητούνται μόνο ως παραδείγματα των επιχειρημάτων/απαντήσεων των υποψηφίων και σε καμία περίπτωση η αναφορά τους δεν πρέπει να είναι εξαντλητική.
  7. Πριν την ανάπτυξη των απαντήσεων σας στο ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ θέμα παρακαλούμε αντιγράψτε τις ερωτήσεις στο αρχείο που θα παραδώσετε (βλ. Ερώτηση Χ - Απάντηση Χ, Ερώτηση Y, Απάντηση Y) 

Σε όλους/ες τους υποψήφιους/ες εχει σταλεί σχετικό ενημερωτικό email, στο email που είχαν δηλώσει κατά την υποβολή της αίτησης τους, σήμερα στις 6/6/2019. Εάν κάποιος/α υποψήφιος/α δεν το έχει λάβει παρακαλώ να επικοινωνήσει με την γραμματεία για να ελεγξουμε το email.

Σας ευχόμαστε καλή επιτυχία!

Με τιμή

Αλέκος Γεωργόπουλος

Διευθυντής του ΔΜΠΣ